Geçen ay yayıncıların aldığı bandrollerin yüzde 8.9’unu yetişkin kültür yayımları, yüzde 8.5’ini yetişkin kurgu edebiyat yayımları, yüzde 8.6’sını çocuk kitapları, yüzde 0.6’sını gençlik kitapları, yüzde 3.7’sini inanç yayımları, yüzde 1.7’sini akademik yayımlar, yüzde 1’ini ithal kitaplar, yüzde 67’sini ise eğitim yayımları oluşturdu.
Related Posts
Survivor’da dokunulmazlık oyununu hangi takım kazandı, eleme adayı kim oldu? İşte haftanın eleme adayları…
Survivor All Star 2024'te oyunlar kaldığı yerden devam ediyor. Peki, Survivor'da dokunulmazlık oyununu hangi takım…
Bafra pidesinin sırrı ortaya çıktı. Dünyanın en iyi ekmeği seçilmişti
Tadı, dünyadaki lezzet otoriteleri tarafından da tescillenen Samsun’un coğrafi işaretli yiyeceklerinden ‘Bafra pidesi’ lezzetiyle olduğu…
Babalık davası açılan Uğur Dündar: ‘Sarı saçlı olduğu için…’
Hakkında babalık davası açılan Uğur Dündar, katıldığı canlı yayında "Benimle ilişki yaşadığını söyleyen kadını hiç…
Skandal çift boşanıyor
Kanye West ve Bianca Censori’nin yaklaşık 2 yıllık evliliklerini sonlandırıyor. Kanye West'in Tokyo'ya taşınma planları…